Huidige Locatie: Home -  Longchamp Nederland producten aan de doelgroep Werken status

Longchamp Nederland producten aan de doelgroep Werken status

Longchamp Nederland

India heeft een enorme bevolking basis van de vrouwen in de leeftijdsgroep tussen 10-50 jaar. Echter, de markt voor vrouwelijke hygiëne is de minst doorgedrongen in India. Een verkennende studie werd uitgevoerd met betrekking tot de diffusie u0026 amp; goedkeuring van maandverband samen met haar naamsbekendheid onder de lage-inkomensgroep vrouwen in Mumbai. Deze groep werd geselecteerd omwille van hun gebrek aan onderwijs en kennis, beperkte financiële middelen en het gebruik van traditionele menstruele hygiëne producten. De auteurs van dit artikel hebben geprobeerd om het conceptuele kader van het Longchamp Online Kopen Belgie model van de verspreiding van innovatie door Rogers (2003) en het conceptueel model van goedkeuring product te gebruiken bij Base of the Pyramid door Cheryl Nakata en Kelly Weidner (2012), om de verspreiding te bestuderen en goedkeuring van vrouwelijke hygiëne producten aan de doelgroep. Werken status, opleiding, type woning en de maandelijkse inkomen van het huishouden waren belangrijke beïnvloeders in Longchamp Nederland het gebruik of niet gebruik van maandverband. Maandverband werden gezien als essentieel, maar niet een noodzaak product als gevolg van de betaalbaarheid kwestie door de doelgroep. Er werd geconcludeerd dat, om verspreiding u0026 amp te verhogen; goedkeuring van maandverband onder de doelgroep, moeten bedrijven in de business van vrouwelijke persoonlijke hygiëne betaalbare sanitaire bescherming die gelijktijdig kunnen helpen bij het bereiken dwingende maatschappelijke doelstellingen in een opkomende markt als India te bieden.
0 Reacties


Spreek uw mening
Recente Reacties